onsdag den 5. oktober 2011

Passion rimer på Fashion<'3

Wassup?:-D
Aj jeg tænkte jeg lige ville skrive!:-)
Jeg har en masse billeder på min computer af mode hvis man kan kalde det, det:-D
Det er i hvert fald den slags tøj jeg godt kan lide!
Så her kommer nogle af billederne! og jeg ved godt det meste er sådan noget sommer tøj, men whatever:-)

                                                   Fu***** Elsker de Trøjer!:-D<3
                                                      Sådan en gad jeg godt at have fingrene i!:-D
                                                                      Love it or Hate it..

                                                                    love,love,love<3<3<3
                                                                      summertime!:-D
                                                          Elsker Kjoler og især SKO!!:-D



                                                                     Vinter stil!:-)


                                                                                LOVE!
                                                          Elsker det her outfit! Love colors!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar