tirsdag den 4. oktober 2011

Weekenden..

Jeg ved godt jeg ikke har skrevet i et stykke tid, så undskyld!.
Men her er nogle billeder fra weekenden:)


















Okay, så om fredagen var jeg nede og se PULS Sammen med nogle venner og veninder til open by night! Det var en super koncert, de er bare så gode og de laver noget af det bedste musik! Lad os bare sige jeg elsker dem! De kom et kvater forsent da de havde siddet i kø i 45 minutter, så det var vi lidt irreteret over, men det er jo ligesom ikke deres skyld?! Da de var færdig med at synge fik vi lov til at møde dem og få taget et billed med dem! Så fik min veninde Sarah også lige halvråbt op i hovedet på Mickey (Ham med cappen) at han var vildt lækker! (lidt pinligt!) Aj de var super søde og gav sig god tid til at møde alle deres fans selvom de faktisk skulle vidre til en anden by og optræde. Bagefter skulle jeg ud til FF ude på birkelundsskolen! Jeg var sammen med min søster Alberte og hendes veninde Johanna, det var også vildt hyggeligt! Vi fik da i hvert fald danset igennem, selvom Alberte godt nok ikke ville først, men hun skulle jo bare igang!:-D
Lørdag fik jeg bare lov til at slappe af, og det syntes jeg godt nok også jeg trængte til!
Søndag skulle jeg ud til fødselsdag. Mi lillebror Gabriel blev nemlig 3 år! Jeg syntes godt nok sådan nogen små nogen vokser så hurtigt, det er næsten ikke til at følge med mere! Og så var det også godt at være samlet alle sammen igen, det er godt nok et stykke tid siden vi har været det sidst:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar