mandag den 20. februar 2012

Min Torsdag..

Heeej!:-)
Jeg vil nu fortælle jer om min Torsdag, fordi jeg ikke har skrevet i nogle dage:-)
Om torsdagen skulle hele familien ind i Herning centret sammen med et forældre par med to små børn fra min lillesøster & lillebrors børnehave. Mig og min søster Alberte, gik bare lidt rundt aller først, imens de andre gik rundt og hjalp de små med at finde sådan nogle ting, i mange forskellige butikker. Det er altid godt med noget alene tid med Alberte! Vi hygger os altid! Da vi så havde set nok, besluttede vi os for at købe noget at spise. Da vi havde spist, fandt vi de andre igen og så skulle vi se noget cirkus. Selvom jeg ikke rigtig kunne se noget for alle de høje mennesker, men nu er jeg jo også ret lav :I Det varede ikke så lang tid igen, så da det var færdigt, tog vi i sådan et legeland som ligger i centret. Der rendte de små rundt og legede og jeg scorede mit første mål i Fifa!:-D Aj, det der fifa det er ikke lige mig. Jeg er en kegle til sådan noget..
Nå, men her får i lige nogle billeder!:-)


(min lille søster Freja & en pige fra hendes børnehave)




                       (Min udsigt)
        (Alberte spillede fifa med en random dreng)
    (Et stempel vi fik da vi skulle ind i legelandet)



                      (Nogle ringe jeg købte)


-Love Isabella.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar