lørdag den 31. marts 2012

Påskeferie..

Hej bloggen..
jeg undskylder stadig, jeg har været så dårlig til at skrive! Det giver mig faktisk lidt dårlig samvittighed nogen gange, og jeg ved enlig ikke helt hvorfor.. Nå, men i går var jeg til FF, det er nok den sidste gang jeg tager til det. Det er begyndt at blive så kedeligt! Derude var jeg sammen med nogle af mine venner/veninder, og da det sluttede sov jeg hos min fantastiske bedste veninde Nella. Det var rigtig hyggeligt! Nu da det endelig er påskeferie har der været lidt snak om at tage i vores sommerhus som ligger på Fyn. Det håber jeg da helt bestemt at der bliver til noget, og hvis det gør, skriver jeg nok ikke imens jeg er der oppe, men bagefter. Meget simpelt fordi at jeg gerne vil nyde det og fordi internettet der oppe er virkelig dårligt!..

God påskeferie alle sammen!

-Love Isabella.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar