torsdag den 20. oktober 2011

Undskyld:i

Sorry, jeg ved godt jeg ikke har skrevet i et stykke tid..
Så det er ved tid til at informere jer om hvad jeg har lavet i det sidste stykke tid(:
I går kom jeg hjem fra sommerhus.. Det var vildt hyggeligt endelig at være cirka alle søskende samlet igen:)
Og så har jeg været i biografen idag sammen med min bedste veninde Nella!:)
Vi var inde og se Footloose, og den kan klart anbefales! Det er virkelig en sød film!:)
Hmm, jeg har ikke rigtig lavet så meget andet..
Nå ja så har jeg også fået ny mobil, som jg stærkt trængte til! Så jeg er glad!:D

                     (Her er traileren til Footloose, hvis i ikke ved hvad for en film jeg snakker om)
Sorry, ved godt det ikke er et vildt spændene indlæg..

xoxo Isabella<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar