søndag den 15. januar 2012

Jeg vil begynde igen..

Hej alle sammen..
Ja, jeg ved godt det er rigtig lang tid siden jeg sidst har skrevet, men jeg havde faktisk besluttet mig for at slutte, men jeg ændrede mening. So im back!:-D Min weekend er gået stille og roligt. Fredag havde jeg lige 1 & en halv times dansk og så skulle mig og nogle andre bowle resten af dagen, da vi står i skolepatrulje. Det var okay, jeg kan ikke rigtig lide at bowle og jeg kom også på sidste pladsen begge runder. Det er ikke lige min stærke side. Lørdag lavede jeg ikke det helt vilde og min dag i dag har også været stille og rolig! Blev vækket klokken 9 og skulle så i kirke med min søster ved en 10-tiden. Det kirke der, det er ikke lige mig, men jeg har jo ikke noget valg. Bagefter det, kaldte lektierne. Ja det er ikke vildt fedt når man har en masse lektier for i weekenden, men det skal jo laves. Her til aften sidder jeg og ser Robin Hood som sløjfen opførte i 2009, ja det er bare et fantastisk stykke de opførte, jeg havde godt nok sat mig for at se Ronja røverdatter også fra sløjfen, men jeg havde glemt at den havde været væk i årevis nu. Det er ellers det bedste sløjfen har lavet, ifølge mig.

I må have en fantastisk aften:-)
-Knus Isabella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar