lørdag den 4. februar 2012

I know..

UNDSKYLD!.. Virkelig, jeg ved godt det er lidt tid siden at jeg sidst har skrevet her inde! Jeg ville faktisk have gjort det i denne her uge, men så blev jeg syg og så var der en tur med klassen og så en aflevering. Ja, men jeg kan da lige fortælle jer om min uge. Mandag & Tirsdag var jeg syg:-( Jeg har været meget syg er på det sidste. Jeg er ellers den der aldrig plejer at være syg! Om Onsdagen skulle alle konfirmanderne fra A&B klassen til noget konfirmandtræf i Viborg. Der var også en masse andre skoler. Vi skulle høre en Guds tjeneste i Viborg kirke som tog en halv time, bagefter skulle vi høre et foredrag. Lad os bare sige at jeg syntes ham der skulle holde fordraget var meget mærkelig, måske lidt for mærkelig ifølge mig. Han øhh, ja man kan ikke rigtig sætte ord på ham. Han gik rundt og hilste på nogle af os før han gik i gang, og selvfølgelig skulle han lige hilse på mig. Typisk! Han spurgte hvad jeg hed, og så sagde jeg selvfølgelig at jeg hed Isabella. Så sagde han, at han havde set en der lignede mig på en prik i sidste uge, og at hun var meget meget smuk. Så kiggede jeg på ham med sådan et, Hvad-sagde-du-lige blik. Og så sagde han at det var en kompliment. Det var nok det tidspunkt han blev for mærkelig. Han hilste også på Lisa fra min klasse, og fortalte hende, han engang havde været i et forhold med en der hed Lisa, men hun droppede ham. Efter fordraget skulle alle konfirmanderne spise i Bowl 'n Fun. Undskyld mig mit sprog, men hold kæft hvor var det dog noget lorte mad. Det tog nok også 10-15 minutter før jeg fik min mad. Vi skulle selv gå op og tage vores mad, og det var rent kaos. Efter det kørte vi hjem igen. De sidste dage har bare været stille og rolige. Nu er jeg faktisk blevet syg igen. Jeg er blevet forkølet.. Jeg tror ikke jeg kan lave andet end at være syg her for tiden.
Jeg håber i har haft en fantastisk uge mine kære læsere!:-)
Jeg lover jeg skal nok prøve at skrive noget mere, men jeg er altid sådan en idiot til det, men jeg skal nok prøve! I promise!:-)

-Love Isabella.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar