tirsdag den 24. januar 2012

Vas' Happening?:)

Hej med jer, mine dejlige læsere!:)
Jeg har tænkt mig at fortælle jer om de sidste 3 dage.
Her i søndags var jeg i biografen med min elskede bedste veninde, Nella:)
Vi var inde og se The Darkest Hour, i 3D..
Den var faktisk okay god! men det var nok også fordi jeg ikke rigtigt havde forventet noget af den.
Nå men det var i hvert fald rigtig hyggeligt! men det er det jo altid når jeg er sammen med Nella!:)
Mandag var jeg selvfølgelig i skole. Det var kedeligt som det for det meste er.
Efter skole var jeg til jumpstyle. Jeg må indrømme jeg var lidt doven den Mandag.
Og det tror jeg da også Simon var rimelig træt af, men hvad kan jeg gøre? Jeg har mine dovne dage
lige så vel som alle andre:)
Om aftenen var Mig, min mor og far til skolehjem samtale. Jeg haaader det!
Det er så akavet at sidde og kigge sin lærer i øjnene..
Men vi fik da kun nogle positive ting at vide så det er jeg rimelig tilfreds med, altså jeg fik godt nok
at vide at jeg skulle række hånden mere op, men det er jo ikke noget nyt.
10 & 12 i læse og stave prøve. So im pretty happy!:)
I dag har jeg været i skole igen. Utroligt ikke? Hvorfor skal man bruge 5/7 af dagene på en uge på at gå i skole, det er forfærdeligt! ifølge mig:)
Lige nu sidder jeg med en Dansk stil som jeg skal skrive til d. 10/2 så der er lidt tid endnu, men problemet er jeg skal have et udkast af den klar til i morgen :( Jeg har skrevet en linje og jeg kan ligesom ikke rigtig komme videre. Så jeg er lidt på røven;)
I aften skal jeg se Årgang 0. og Paradise hotel:) Ja, det er vidst min aften:)
Jeg håber i har haft en dejlig aften indtil videre og jeg håber den forbliver sådan!:)

-Love Isabella.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar