lørdag den 21. januar 2012

Min Lørdag♥

Idag mine elskede læsere vil jeg fortælle jer om min Lørdag.
Idag har nemlig været en special dag! Jeg har nemlig købt min konfirmationskjole!
Jeg er fuldstændig forelsket i den. Lige siden jeg så et billed af den inde på nettet, har jeg bare vidst det skulle være den. Så min mor ringede til en butik i Aalborg her i onsdags og spurgte om de havde den. Det havde de heldigvis. Så vi besluttede os for at køre til Aalborg i dag. Crazy right? I know, men jeg elsker min mor! Hun ville gøre alt for at jeg fik den perfekte kjole. Ja jeg er mors pige. Jeg blev vækket ved en 9-tiden. Alt for tidligt ifølge mig. Så tog jeg et par jogging bukser på og en trøje. Jeg er rimelig meget ligeglad med at vi skulle gå inde i byen i Aalborg, folk må da gerne glo hvis det er det de har lyst til. Jeg gider ikke at tage et eller andet fancy på bare for andres skyld. Ja sådan er jeg. Nå, men så pakkede jeg min computer, mobil og et par høretelefoner, det er alt hvad jeg behøver for ca 4 timers kørsel. Musik og min Facebook, Twitter osv. Vi kørte ved en 10-tiden. Da vi så endelig kom til Aalborg havde vi lidt svært ved at finde butikken, men vi ringede og fandt den så. Det var nogle af de flotteste konfirmationskjoler jeg havde set indtil videre, og så havde de nogle utrolig flotte brudekjoler! Rigtig prinsesse stil, lige sådan som jeg kan lide det! Der var også en brud som var inde og prøve nogle kjoler, og hvor var hun dog smuk! Nå men jeg fik prøvet et par kjoler og endelig skulle jeg prøve den jeg var kommet for at prøve. Bare det jeg stod med den i mine egne hænder.. Jeg kan ikke forklare det. Jeg var så bange for at jeg aldrig fandt en kjole jeg gerne ville have, men jeg fandt den, og nu kan jeg slet ikke vente til den store dag! Nu mangler jeg kun sko, og det skal nu nok også blive en stor udfordring! Det er jeg sikker på, jeg er ikke lige så nem når det kommer til tøj & sko osv. Jeg fortalte min mor at det skulle være den, og så købte vi den. Bagefter gik vi ind i byen, og gik i nogle skobutikker, men vi fandt ikke noget:-( Så tog vi noget at spise og kørte hjem. Jeg ville faktisk skrive et indlæg på vej hjem, men så løb min computer tør for strøm. Typisk! Men nu fik jeg endelig mulighed for det. Det var så min lørdag & nu sidder jeg bare og venter på der kommer Dansk Melodi Grand Prix. Jeg glæder mig til at se Jesper, den charmetrold. Han får klart min stemme! Undskyld det blev sådan et langt indlæg, men hvad kan jeg sige..
Jeg elsker jer mine dejlige læsere!

Whoops, glemte lige at skrive, der kommer ikke et billed ind af kjolen. Mange gange undskyld, men det skal være en overraskelse;-)

-Love Isabella.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar