lørdag den 21. januar 2012

One direction♥♥♥

Okay så jeg sad lige og så det her klip med One Direction. http://svtplay.se/t/149240/fredagkvall_med_malin Der er nok ikke så mange der ved det, men jeg kan rigtig godt lide One Direction. Chokeret?:O Det er ikke kun deres musik jeg kan lide, de er selvfølgelig vildt dygtige, men det er også deres personlighed. De laver altid sjov, og jeg mener altid. Deres stemmer er himmelske, deres humor er fantastisk og deres personlighed gør bare lige det sidste. Ja okay de er da selvfølgelig også alle virkelig flotte og det er helt klart et plus. Nå ja, men jeg så det her, og jeg tror ikke Niall laver så meget andet end at sidde og finde oplysninger om Sverige. Det er vildt sjovt han kunne svare på alle spørgsmålene. Og hvis du stadig ikke ved hvem Niall er, så er det ham den lyshåret:-)

Og Undskyld billedet fucker lidt op, men jeg kan ikke rigtig gøre noget-.-
                                                -Love Isabella                                                     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar